بسیجی امام خامنه‌ای

ن و القلم و ما یسطرون

بسیجی امام خامنه‌ای

ن و القلم و ما یسطرون

بسم الله النّور

پیش‌درآمد: به دنبال ارسال یک وضعیت در «واتساپ» که تصویرش را ملاحظه می‌فرمایید، سؤالی مطرح و پاسخ داده شد که عیناً آمده است.

به نظر حقیر، رژیم امریکا از آشوب‌های اجتناب ناپذیرِ امریکا که در اعتراض به «نژاد پرستیِ نهادینه شده» آغاز شد و با انتخابات ریاست جمهوری اوج گرفته است و بیشتر هم خواهد شد، چندان نگران نیست و حتی ممکن است به آن دامن بزند تا از این مجرا، یک دیکتاتوری حداکثری را در امریکا برقرار سازد.

 

 

سؤال:

حاج اقا تاخیر بیش از حد در اعلام نتایج رو به نفع دونالد ترامپ ارزیابی مینمایید؟؟و احتمال شورش خیابانی در ایالات متحده رو چقد میدونید؟؟

 

پاسخ بسیجی امام خامنه‌ای:

سلام علیکم

پیش‌بینی بنده بایدن بود که تا‌ الان هم جلو است.

علی‌رغم نمایش دموکراسی، در امریکا رئیس‌جمهور انتصابی است و لازم است بایدن بیاید تا به برجام برگردند، چون از فشارها نتیجه نگرفتند.

 

با بازگشت به برجام، هم از عوایدش استفاده می‌کنند (مثل مکانیسم ماشه) و هم مزدوران داخلی‌شان را حفظ می‌کنند؛ به این معنی که پیروزی‌های دولت بعدی جمهوری اسلامی، به نبود ترامپ نسبت داده می‌شود، نه مقاومت در برابر دشمن و اصلاح مسیر غلطی که مدعیان اصلاحات در طول هشت سال ریاست جمهوری حسن روحانی در پیش گرفتند.

 

درگیری و آشوب هم که قطعی است و شروع شده و به نظرم دولت امریکا چندان نگران آشوب‌ها نیست، چون هم به نفع «تجارت سلاح» سرمایه‌داران حکومتی است و هم مردم ضعیف که نان‌خور دولت هستند از بین می‌روند.

 

از همه مهم‌تر، به نظر بنده رژیم امریکا به بهانۀ آشوب‌های گسترده، به دنبال تغییراتی در ساختار رژیم و سیطرۀ دیکتاتوری در جامعۀ امریکاست.

 

این کار (سیطرۀ دیکتاتوری) در کوتاه مدت به مهار ناآرامی‌ها می‌انجامد، اما در مجموع فروپاشی امریکا را سرعت می‌بخشد.

 

به نظر می‌رسد که ماجرای انتخابات اخیر امریکا، تا اواسط یا حتی تا آخر آذر ادامه پیدا می‌کند و احتمال دارد در نهایت رئیس‌جمهور با رأی دادگاه معلوم شود؛ مثل رئیس‌جمهوریِ گرگ‌بوش که دادگاه رأی داد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۶
امیر عبّاس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">